Akademia PixBlocks powstała w 2021 roku na bazie środowiska PixBlocks powstałego w 2018 roku. Startup ukierunkował się na naukę zdalną programowania wykorzystując własną technologię i doświadczonych Mentorów.
Cel projektu: zbadanie potencjału Akademii w Internecie. Głównym celem było pozyskiwanie leadów. Początkowa faza współpracy, to kilkadziesiąt leadów miesięcznie, a następnie nawet +400 m-c zapytań Rodziców z dziećmi chcącymi zapisać swoje pociechy na zajęcia z programowania. Do tego celu wykorzystywaliśmy Google Ads, Facebook Ads, LinedIn Ads, i wiele innych. Dodatkowo zajmowaliśmy się również prowadzeniem komunikacji na Facebooku, Instagramie, oraz tworzyliśmy niezliczoną liczbę kreacji reklamowych, a także kilka dedykowanych Landing Pages.
Czas trwania projektu: 1 rok
Cele: zbudowanie solidnej bazy leadów, stworzenie grupy na podstawie której można budować podobne profile behawioralnie celem maksymalizacji pozyskania zapytań, stworzenie bazy praktyk, które pozwalają unikać błędów, wyciągać jak najwięcej z danego budżetu marketingowego, zmapowanie na podstawie testów, analityki, rozmów z działem Sprzedaży – jaki jest rzeczywisty profil odbiorcy – klienta PixBlocks.
Adres strony: https://pixblocks.com/
Zakres współpracy: obsługa reklam Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Landing Pages, grafika (kreacje reklamowe).