EY, to międzynarodowy koncern świadczący profesjonalne usługi doradcze i audytorskie z główną siedzibą w Londynie. Należy do tzw. wielkiej czwórki. Od wielu lat (od 2014) obsługujemy EY w kwestii marketingu usług rekrutacyjnych.
Zakres projektu: EY poprosił nas o przygotowanie nietypowej koncepcji – podejścia do rekrutacji studentów kierunków związanych z Finansami, Ekonomią, Prawem. Ponad kampanię rekrutacyjną online konieczne było dotarcie do studentów wprost na telefony komórkowe.
Opracowaliśmy wspólnie koncept gry związanej z układanką Tangramów. Specjalne figury pojawiające się na kilkadzesiąt sekund na danej planszy należało odpowiednio dopasować, aby móc przejść dalej i zdobyć założoną pulę punktów. Gra posiadała kilka etapów, co oznaczało, że można było wygrać w kolejnych edycjach następujących po sobie. Jednocześnie, każde punkty uczestnika były również przyznawane do wspólnej puli punktów danej uczelni, którą uczestnik reprezentował. Przed rozpoczęciem gry należało podać uczelnię, którą reprezentuje uczestnik.
W ramach akcji przewidziane były punkty przeliczane na nagrody rzeczowe, pieniądze, oraz nagrody dla uczelni, np. specjalne obrandowane logo EY pufy w szkołach, które ułatwiały studentom przed zajęciami zająć wygodną pozycję w oczekiwaniu np. na kolokwium.
W jaki sposób komunikowaliśmy pojawienie się takiej aplikacji? Poza e-mailingiem do bazy studentów wykorzystaliśmy możliwość emisji reklam w grach dedykowanych urządzeniom mobilnym, geolokalizowane SMSy i MMSy, a także skrojone na miarę lokalizacji poszczególnych placówek uczelni reklamy online. Cała komunikacja odbywała się głównie w godzinach zajęć. Zdajemy sobie sprawę, że studenci także podczas zajęć sięgają po telefon, a więc to świetny moment na to, aby zagrano w grę EY.
Obszar działania: Polska, studenci.
Czas trwania projektu: Kilka miesięcy
Wyniki: uzyskaliśmy ponad tysiąc uczestników w grze, sporą sumę zebraną przez uczelnię i zwycięzców, a także – najcenniejsze -> świetną bazę potencjalnych kandydatów do pracy w EY. Następnie zrealizowaliśmy akcję remarketingową celem przyciągnięcia uczestników, jak i osób, które odwiedziły stronę z grą do rekrutacji docelowej dostępnej na stronie:
https://zacznijpoziomwyzej.pl/
Zakres współpracy: Koncepcja, kreacja, prace IT, wdrożenie, zarządzanie, wsparcie w regulaminie, egzekucja, remarketing, promocja aplikacji w sferze online.