Online Media Planners

Jak przyznać agencji dostęp do konta reklamowego Microfost Ads (BING Ads)?

Założyłeś konto reklamowe w Microsoft Ads i zamierzasz reklamować się w przestrzeni wyszukiwarki BING Ads? Zauważasz jak wyszukiwarka od MS zyskuje na popularności dzięki inteligentnemu silnikowi napędzanego sztuczną inteligencją (AI)? To świetnie, że to widzisz. Czas zacząć dywersyfikację ruchu również i tutaj. Zapewne zastanawia Cię jak synchronizować działania Google SEM i MS Ads? Nic prostszego. Mając skonfigurowane konto reklamowe https://ads.microsoft.com/

(Do rejestracji i logowania wykorzystujesz konto logowania do pakietu Microsoft – np ten sam login, którego używasz w przypadku logowania do Microsoft Outlook/Word, itd.).

Następnie po rejestracji, dodania karty płatniczej wystarczy, że za pośrednictwem przycisku Import => Import from Google Ads zaciągniesz ustawienia kampanii z Google Ads.

Jeśli masz z tym kłopot, nie umiesz, lub nie chcesz, czy nie masz czasu – zleć to agencji. Ok, ale jak nadać jej dostępy?

Kliknij Tools => Account access.

A następnie Invite user. Dalej wpisujesz odpowiednie dane, wysyłasz zaproszenie i… gotowe 🙂

Jeżeli masz z tym problem, odezwij się, pomożemy.

Zrobimy coś razem?

lub zadzwoń

Online Media Planners Sp. z o.o., NIP 527-272-45-94, REGON: 360127724, KRS: 0000532716, ul. Środkowa 8, 03-430 Warszawa.

Translate >>

Musimy Ci to powiedzieć. Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji  zawartej w cookies zamknij to okno i przejdź do przeglądania zawartości strony. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.