Założyłeś konto reklamowe w Microsoft Ads i zamierzasz reklamować się w przestrzeni wyszukiwarki BING Ads? Zauważasz jak wyszukiwarka od MS zyskuje na popularności dzięki inteligentnemu silnikowi napędzanego sztuczną inteligencją (AI)? To świetnie, że to widzisz. Czas zacząć dywersyfikację ruchu również i tutaj. Zapewne zastanawia Cię jak synchronizować działania Google SEM i MS Ads? Nic prostszego. Mając skonfigurowane konto reklamowe https://ads.microsoft.com/
(Do rejestracji i logowania wykorzystujesz konto logowania do pakietu Microsoft – np ten sam login, którego używasz w przypadku logowania do Microsoft Outlook/Word, itd.).
Następnie po rejestracji, dodania karty płatniczej wystarczy, że za pośrednictwem przycisku Import => Import from Google Ads zaciągniesz ustawienia kampanii z Google Ads.
Jeśli masz z tym kłopot, nie umiesz, lub nie chcesz, czy nie masz czasu – zleć to agencji. Ok, ale jak nadać jej dostępy?
Kliknij Tools => Account access.
A następnie Invite user. Dalej wpisujesz odpowiednie dane, wysyłasz zaproszenie i… gotowe 🙂
Jeżeli masz z tym problem, odezwij się, pomożemy.