Online Media Planners

Jak przyznać agencji dostęp do LinkedIn Company Page i konta reklamowego?

Nawiązałeś współpracę z nową Agencją i proszą Cię o przyznanie dostępów do profilu firmowego i konta reklamowego LinkedIn? Nic prostszego.

Company Page, czyli profil firmowy.

Logujesz się na swój prywatny profil. Jeśli masz (a powinieneś, jeśli nie – zapytaj kolegów i koleżanki z pracy) dostęp administratora, wejdź na swój profil firmy, w której pracujesz i kliknij aby w niego wejść. Pojawi się menu:

Kliknij przycisk Settings.

A następnie Manage Admins:

Dalej + Add admin.

Wybierz odpowiednią rolę, którą chcesz przydzielić, wpisz wybraną osobę (dodajcie się jako znajomi), zatwierdź zmiany i gotowe!

Konto reklamowe LinkedIn.

Wpisz w przeglądarce w pasku adresu: https://www.linkedin.com/campaignmanager/

Dalej wybierz swoje konto reklamowe:

W pasku bocznym wciśnij Account Settings:

oraz:

Manage access. Następnie Add user, wybierz osobę, zatwierdź – i gotowe!

Zrobimy coś razem?

lub zadzwoń

Online Media Planners Sp. z o.o., NIP 527-272-45-94, REGON: 360127724, KRS: 0000532716, ul. Środkowa 8, 03-430 Warszawa.

Translate >>

Musimy Ci to powiedzieć. Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji  zawartej w cookies zamknij to okno i przejdź do przeglądania zawartości strony. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.