Nawiązałeś współpracę z nową Agencją i proszą Cię o przyznanie dostępów do profilu firmowego i konta reklamowego LinkedIn? Nic prostszego.
Company Page, czyli profil firmowy.
Logujesz się na swój prywatny profil. Jeśli masz (a powinieneś, jeśli nie – zapytaj kolegów i koleżanki z pracy) dostęp administratora, wejdź na swój profil firmy, w której pracujesz i kliknij aby w niego wejść. Pojawi się menu:

Kliknij przycisk Settings.

A następnie Manage Admins:

Dalej + Add admin.

Wybierz odpowiednią rolę, którą chcesz przydzielić, wpisz wybraną osobę (dodajcie się jako znajomi), zatwierdź zmiany i gotowe!
Konto reklamowe LinkedIn.
Wpisz w przeglądarce w pasku adresu: https://www.linkedin.com/campaignmanager/
Dalej wybierz swoje konto reklamowe:
W pasku bocznym wciśnij Account Settings:

oraz:

Manage access. Następnie Add user, wybierz osobę, zatwierdź – i gotowe!
