MM Cars Premium w 2021 roku stworzyło salon sprzedaży marki Jaguar i Land Rover w Warszawie, Al. Jerozolimskie 237. Od samego początku jako Online Media Planners wspieramy reklamowo i pod kątem komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) generując setki zapytań sprzedażowych miesięcznie. Całość działań dzielimy na Sales – czyli sprzedaż nowych i używanych samochodów, oraz Service – czyli wsparcie reklamowe czynności serwisowych dla marki Land Rover.
Klient: MM Cars Premium MM Cars to grupa dilerska założona w latach 90-tych. Marki, które oferują, to. m.in. Jaguar, Land Rover, Opel, Suzuki, Alfa Romeo, Subaru i wiele innych. Salon Land Rovera w Warszawie funkcjonuje od połowy 2021 roku.
Nasza rola: Wspieramy komunikacyjnie (posty w mediach społecznościowych), oraz performance, czyli dostarczamy kaloryczne leady sprzedażowe dla Klienta na samochody nowe i używane. Dla marki Land Rover (w tym Range Rover). Wspieramy również aktywności serwisowe, również pozyskując leady.
Nasza strategia:
- Kampanie i komunikacja w mediach społecznościowych: Przemyślana i zgodna z CI importera, oraz producenta komunikacja w mediach społecznościowych z podziałem na kilka kanałów.
- Reklama performance: Wykorzystując takie kanały jak Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Microsoft Ads, e-mailingi generujemy wartościowe zapytania od klientów.
- Design: Dla Klienta przygotowujemy również materiały graficzne, takie jak bannery, plakaty, posty social media, i inne.
Wyniki: Nasza ponad 2-letnia współpraca z MM Cars przynosi znaczące rezultaty:
- Zwiększenie świadomości marki MM Cars Premium w mediach społecznościowych i Google
- Setki leadów sprzedażowych i dziesiątki zapytań serwisowych miesięcznie
- Najlepszą rekomendacją jest przedłużenie naszej współpracy, początkowo testowo – z 3 miesięcy na ponad 2 lata.
Podsumowanie: Nasza współpraca z MM Cars Premium, to przygoda, która daje nam podwójną radość, gdyż motoryzacja to branża, którą niezwykle kochamy i przede wszystkim – doskonale rozumiemy. Bolączki kierowników marketingu, szefów sprzedaży, czy nawet handlowców są nam bardzo bliskie i każdy projekt motoryzacyjny traktujemy jak część naszego organizmu. Zawsze staramy się w tym obszarze być jak najlepsi!