Shell to międzynarodowa firma energetyczna, dysponująca specjalistycznymi umiejętnościami i wiedzą w dziedzinie eksploracji, produkcji, rafinacji oraz wprowadzania na rynek ropy naftowej i gazu ziemnego, a także wytwarzania i sprzedaży produktów chemicznych.
Cel projektu: stworzenie projektu (grafika, kod, wdrożenie) akcji związanej z marką Shell. Dzięki niej można było odkryć jakie są najsilniejsze wartości korporacyjnej w Shell. Podczas gry zostały przedstawione 2 różne wartości, z których można było wybrać tę wg Pracownika najlepszą, najsilniejszą i najbardziej jego zdaniem rozpowszechnioną w organizacji i branży. Zestaw wartości powstał w procesie szeroko zakrojonego badania propozycji wartości pracowników w ponad 100 firmach na całym Świecie i reprezentował najsilniejsze przekonanie, które napędzają kultury korporacyjne.
Zadaniem dalej zajął się Zespół Marketingu Rekrutacyjnego Shell jako Dział aktualizujący globalną propozycję e-Wartości Pracowników. Gra była anonimowa i żadne dane osobowe nie były zapisywane ani udostępniane.
Obszar działania: Polska, Projekt IT i Graficzny, Hosting, domena.
Wyniki: Zbudowany Mechanizm pozwolił wypracować najważniejsze wartości w firmie przy jednoczesnym zaangażowaniu pracowników.
Czas trwania projektu: 2017 Projekt zrealizowaliśmy dla LinkLeaders.
Adres strony: https://www.shell.pl/
Zakres współpracy: IT, Grafika.
#EmployerBranding #HumanResources