Marka true™ , to polski brand oferujący kosmetyki dla mężczyzn +35 lat oferujące zaawansowaną ochronę skóry. Zaczęliśmy współpracę z marką w 2020 roku, na samym początku jej istnienia.
Cel projektu: zbadanie potencjału w Internecie, wsparcie w procesie tworzenia (budowy) sklepu, zadbanie o analitykę, zbudowanie promocji na Facebook, Google, LinkedIn, Instagram. W początkowej fazie odpowiadaliśmy również za komunikację na Facebook’u (bieżące posty SoMe).
Największym sukcesem współpracy było przeprowadzenie kampanii promującej inwestycję w firmę przez platformę BeesFund. Inwestując ponad 20 tys zł (budżet reklamowy) udało się uzyskać ponad 1,2 ml złotych zainwestowanych przez mniejszych i większych Inwestorów w platformie: https://emisja.truemenskincare.pl/ Jednocześnie my, jako Online Media Planners staliśmy się akcjonariuszami Spółki, co potwierdza zdecydowanie wiarę w projekt.
Czas trwania projektu: ponad 1 rok
Cele: zbudowanie fundamentów reklamowych on-line, wsparcie w początkowej fazie aktywności w sieci do czasu zbudowania wewnętrznego działu Marketingu, wsparcie w pozyskaniu znacznej sumy środków od Inwestorów.
Adres strony: https://truemenskincare.com/
Zakres współpracy: obsługa reklam Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Landing Pages, grafika (kreacje reklamowe), Analityka.